You're scary sometimes, you know that? Brilliant. But scary.

Blev ett halvseriöst ridpass idag, efter endast ett par timmars sömn var jag lagom zombielik.
Amoure var lite spänd och småstressad men lugnade sig ganska snabbt när jag satt upp och kändes helt okej. Red ett varv på slingan i skritt och trav innan jag gjorde lite basicjobb på ridbanan.
Jag var noggrann med att hela tiden trampa ned högerbenet eftersom han skjuter över mig lite på vänster och tyckte att det blev skillnad när jag gjorde det :) Han rundade sig fint för skänkeln och kändes ganska så avslappnad i sidorna.
Amanda fotade lite så bilder kommer sedan (:

Kommentarer
Postat av: Stina

ÄLSKAR RUBRIKEN!!!

HP, PoA, right?? :D

Kul med bilder!

2011-10-24 @ 15:53:50
URL: http://dropthepilot.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0