Vilket regntäcke ska jag välja?

Ireland Regntäcke

Regntäcke med hals. Fodrat med tunt slätt foder. Håller hästen torr under regniga dagar.
600D polyester ripstop.
699 kr
Hööks

Avalanche regntäcke

Regntäcke med hög hals och kil vid halsen för perfekt passform. Bogvecket har flyttats framåt för att minska trycket på bogen. Dubbel bogknäppning med karbinhakar, kryssgjordar med elastisk ände, avtagbara elastiska bensnören och resårände på kryssgjordarna.
kr 486,85 - kr 749,00
Finns även med fleecefodring för 829 kr
Horze
Avalanche regntäcke
Vilken ska jag välja? Haha
Yngve är väldigt stor fram och väldigt liten bak. Han har alltså 135 bak och 145 fram. Men vi kan inte ha 145 för då blir den för lång. Så jag tänker köpa

Bogskydd Wonder-Coat

Vill inte ha några skav på min bebis!
Horze har också en, ska kolla på båda (:

Kommentarer
Postat av: Erica

Min och en annan ponny i stallet fick fruktansvärda skav efter bogskyddet från horze. Min ponny fick värst (uppe på manken) och det har inte läkt på flera år och de kommer inte bli bättre heller... :( så rekomonderar det absolut inte, har hört samma sak från flera...

2011-10-19 @ 22:52:08
URL: http://havrebarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0