Vad jag har gjort idag förutom ridning

Idag var jag hos min kompis Tyra. Tyra bor på Antuna Gård där de har massor med hästar (ID Horses)
Tyra och hennes mamma och massor med får så jag var hos dem i eftermiddags och mös massor. Gud vad de var söta.
Jag var hos Tyra nästan varje dag då vi var mindre och sprang runt på gården och lekte med katter och massor med djur. Byggde en klubb och läste Min häst. Tyra och jag red på Väsby tillsammans i många år och den största delen av mina ridår är med henne!
Vi har inte haft så mycket kontakt senaste året, men det ska de ändras på! Vi firar faktiskt 10 år tillsammans nu!

Kommentarer
Postat av: Tussie

London står på Id horses nu!!

2011-10-10 @ 17:27:13
URL: http://laurette.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0