Ridbilder från idag!

Hämtade skrutten och fixade med med honom tillsammans med Linda. Red först ut på slingan och skrittade. Linda fotade massor med fina höstbilder som ni får imorgon. Red sedan tillbaka på ridbanan. Han gick helt ok i traven. Lite hård i munnen men energin var helt ok. Dock ville han inte galoppera (och bära sig) så då Tove red förbi och undrade om jag ville följa ner till slingan igen gjorde jag det och vi red lite. Jag galopperade först själv och det funkade sådär. Han kunde ta några steg men sedan då jag red bakom Tove och hon galopperade iväg drog Yngve iväg också och då blev det väldigt enkelt att samla honom i galoppen! Super bra övning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefina! :)

2011-10-09 @ 20:05:09
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fina!:)

(Hehe stoltfotograf) ;)

2011-10-10 @ 12:36:46
URL: http://ridsportbyjennifer.blogg.se/
Postat av: Aliiice

Jättefina!

Han går lite bakom hand på vissa bilder, försök driva, upp med händerna och böj på armbågarna så kommer han säkert jobba riktigt! :-)

Kram

2011-10-11 @ 07:42:17

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0