Red Space idag!

Kom till stallet och såg att Tove red på ridbanan så passade på att fota henne. Bilder kommer sen från Tove. Nathalie bad mig rida Space idag och det gjorde jag gärna!
Jag har ju ridit Space mycket förut och känner henne ganska bra. vi red på ridbanan och skrittade inte så länge, bara tills hon var lugn sen travade vi. Hon var ganska stark eftersom jag red på tredelat. Men det blev bättre om jag mjuknade lite på handen. Gjorde mycket halter och såg till han hon backade. Sedan travade jag i en åtta. Gjorde mycket nergångar till skritt och sedan upp i trav igen, mest nedsittande. Men mest av allt galopperade jag idag. Såg till att hon var avslappnad och inte bara sprang på. Bröt av till trav många gånger och sen upp i galopp igen så jag tröttade ut henne lite haha ;) Red kanske 40 minuter.

Kommentarer
Postat av: emilie

Sjukt fin blogg ni har! Jättefina bilder och allting :) Ska vi följa varandra via Bloglovin?

2011-10-15 @ 22:19:11
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättefina bilder, ser jättebra ut!

2011-10-16 @ 16:06:17
URL: http://emmadahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0