Mysig dag i stallet

Idag åkte jag inte direkt till stallet utan var hemma med hundarna ett tag och gosade, bakade bullar osv. Sedan åkte jag och mamma till stallet. Vi skyndade oss lite för att hinna ut på slingan innan det blev mörkt.
Vi red ut och de var nog några jägare ute. Yngve och Hebbe, som mamma red var lite nervösa då vi red runt i skritt. Vi travade något varv på slingan med. Sedan ville jag galoppera lite på ängen. Han hade jättebra bjudning eftersom att han var så pigg. Det blev mycket galopp på volt, både nedsittande och lättsits. Han bockade med mig x antal gånger hahahaha. Första gången faktiskt. Han har inte galopperat på ett tag och var JÄTTEglad över att få galoppera. Han gick på väldigt bra och jag avslutade med att rida ett LC:1 där ute innan vi red tillbaka. Blev inga bilder pga att mamma också red!
Vi hade det mysigt inne i alla fall och han älskade att jag mockade då han stog i boxen (??) Han bara stog och sv och gosade med mig. Gulle.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vilka fina bilder! Söt häst du har! :)

2011-10-15 @ 14:00:08
URL: http://agnestavlar.blogspot.com

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0