Min dag

Idag fick Amoure vila, lite mer om det längre ner. Men tänkte ändå berätta lite om min dag :)
Jag var i skolan på förmiddagen, hade NO och Svenska. Efter lunch åkte jag och mamma till sjukhuset där vi hade fått tid för röntgen.
Ni som läst min gamla blogg vet nog att jag i slutet av maj började få ont i svanskotan, antagligen är den utsliten men vi ska i alla fall kolla om det möjligen kan vara en spricka. Det gör fruktansvärt ont att sitta ner ibland, ibland är det okej. Att rida har inte varit några större problem, men nu börjar det göra lite ont även då. Har blivit rekomenderad att inte rida på tre månader men det kommer jag aldrig klara av...
Därför klarar jag inte av att rida varje dag, men det gör inte så jätte mycket heller, Amoure förtjänar vila :)
Nu vet ni i alla fall vad jag håller på med!


Kommentarer
Postat av: Emma

Supersnygg design!

2011-10-19 @ 20:20:02
URL: http://emmadahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0