Fina Amoure!

Idag var Amoure jätte duktig!
Jag, Amanda, Nathalie & Moa red till Gällstaängen och där red vi självständigt.
Jobbade först i traven, Amoure var avslappnad redan från början så jag jobbade lite med nedsittning, han är inte så van vid det men verkar inte det minsta obekväm. Fortsatte i samma form och med samma bjudning som vid lättridningen.
Sedan var det galoppjobb, och shit vilken känsla! Har varit lite svårt att jobba honom ordentligt i ridhuset där jag hela tiden måste tänka på att svänga osv så idag satt jag tillbaka och jobbade honom och han var så klockren och sååå fin! Kändes hur bra som helst! Så det blir mer sånt arbete på den ängen, då kommer han till slut bli tillräckligt stark för att göra detsamma i ridhuset.
Jätte nöjd med dagens alltså :)

Kommentarer
Postat av: Sara Lundin

Hej! Var gärna med i min bloggtävling där du har chansen att vinna en Kingsland bomberjacka :)

Postat av: Emma - Tanneryttarna

Superfin höstbild :D

2011-10-16 @ 20:23:35
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0