En sak är säker.. Space hatar kossor

Haha vad ska jag säga? Space + kor = dålig kombination.

Red först i skogen, och sen ut på en grusväg. Bredvid grusvägen var det massa kor i en hage. Och dom gillade Space inte. Hon trippade runt på stället och trodde dom skulle attackera. Hoppade av för säkerhetsskull, och ledde hem ponny som var uppstressad. Haha stackarn! När vi kom tillbaka till stallet var hon lugn igen, gick med henne på ridbanan. Och efter en kvart satte jag upp och red.

Jag har hört att det är vanligt att hästar kan vara rädda för kor. Är det någon av eran ponny/häst som är rädd för kor?

Som jag lovade tidigare idag - BILDER! :D



Söta Space i hagen!






Haha charmigt Nathalie! Ser ut som jag har mustach? ;)












Kommentarer
Postat av: erin

sjukt fina! <3

2011-10-06 @ 09:44:06
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0