Dagen!

Följde med mina kompisar när dom provred en ponny i Vagnhärad. Kommer göra ett inlägg där jag lägger upp mina favorit bilder från idag, men det får bli en annan dag!

Idag red jag på ridbanan, i regn :/ Började med att jobba henne i en låg form, gjorde mycket volter och skänkelvikningar för att få henne lösgjord. Började sen trava i en låg form, och tog mer och mer tygel. Tillslut hade jag henne i en jättefin form i traven. I traven jobbade jag mycket avbrott till skritt, gjorde även några halter från traven som kändes kanon! I Galoppen kändes hon fin och hade bra frammåtbjudning, hon behöll en jättefin form i galoppen! 



En suddig mobil bild från idag. Såhär söt var ponnyn efter ridpasset!
Ser ni hennes fina grimskaft i bakgrunden? ;) Hihihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0