Dagen

Idag är det hoppträning på kvällen på Grana, och jag glömde helt bort att skriva upp mig så jag skulle vara med.. Så ingen hoppträning för mig och Space :( Så istället åkte jag direkt till stallet efter skolan och red i ridhuset innan hoppträningen. 

Ridpasset gick bra, är nöjd. Jobbade mycket skänkelvikningar och då blev hon riktigt fin och lösgjord. I slutet satt jag ner i traven och gjorde halter från trav, och gud vilken härlig känsla! Hon var jättefin och lyssnade superbra!! 



Tog två bilder på ponnyn när jag tog in henne från hagen!




Kommentarer
Postat av: Sara

Roligt att det gick bra!

Så söt lilla space ♥

2011-10-19 @ 20:32:36
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0