Dagen

Dagen började med att jag följde med mina kompisar när dom skulle provrida en ponny. Jag följde med som fotograf så bilder kommer! Åkte till Space efter och red barbacka. Hur mysigt som helst! Hon var jättefin hela tiden. Jag minns hur hon var i början(När vi precis köpt henne!),när jag trava på henne barbacka, stressade upp sig och sprangsprangsprang. Nu när jag rider henne barbacka så är det nästan ingen skillnad med sadel eller utan. Vi jobbade mycket volter, halter och tempoväxlingar. Hon blev riktigt fin!


Haha en suddig mobilbild från idag. Bilden är tagen efter ridningen. Bättre en suddig bild än ingen alls!

Imorgon ska jag följa med som skötare när min kompis tävlar på Väsby ridklubb (min gamla ridskola) Ska bli sjukt kul o träffa alla! 
!



Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0