Berga idag!

Träffade Frida vid station med Viggo och åkte mot Stockholm Central. Sedan bytte vi pendel mot Västerhaninge. Väl framme där tog vi en buss 5 min till Berga. Första intrycket var ju väldigt bra. Hur fint som helst!
Hela stället var fint och Frida visade mig lite runt innan vi gick upp till hennes rum. För er som inte vet är Berga ett gymnasium där man kan gå hästlinje. Man kan även bo på gården tillsammans med andra i samma ålder och ha sina hästar där.
Vi gick sedan och hämtade Fridas häst Arissa. Frida har Arissa på foder och hon kom till Berga för en vecka sedan. Hon var helt grå av lera så jag och Frida stod ett tag och borstade. Vi gick ner till ridhuset och Frida red.
Favorit bilden!
Jättefina! Nästa helg kanske Frida hänger med ut till Yngvis. Idag red Linda ut med Yngve två timmar. Det tror jag han tyckte var mysigt!

Kommentarer
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Najsigt gymnasium, tror jag!

Fina bilder, superfin häst :D

2011-10-08 @ 19:49:20
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men vad kul, jag går på det gymnasiet ;D.

2011-10-09 @ 12:43:39
URL: http://goldponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0