4. Det här är jag bra på.

Det första som dyker upp i mitt huvud är nog relationen till tränare. Jag har väldigt lätt för att ta (konstruktiv) kritik och att diskutera ändringsområden med min tränare. Jag är väldigt intresserad av att utvecklas och förbättra min ridning och hästens form vilket förenklar det hela.
Som ryttare är jag också väldigt lugn vilket för det mesta är positivt, men jag är inte särskilt rädd.
Något annat jag är bra på är att rida ut mycket (gills det?) vilket flertalet tränare tycker är bra, speciellt nu när jag har en ung ponny (:
Vad ska jag säga mer? Min sits är väl okej, detsamma gäller mina händer och skänklar men som jag skrivit tidigare, det mesta kan förbättras.
Innan en uteritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0