3. Det här behöver jag träna mer på

Det här är både lätt och svårt, självklart finns det saker som kan förbättras och saker som helt och hållet måste ändras.
En sak jag tidigare behövt träna mycket på är min blick, men det har blivit mycket bättre! Men fortfarande lite träning på det planet, att inte sänka blicken och glo ner på mankammen.
Sitsen kan alltid finslipas, men den är helt okej. Något jag däremot vill är att bli mer avslappnad när jag rider med skyddsväst vilket jag gör jämt nu, jag spänner mig onödigt i den, känns lite hårt ju...
Något jag också skulle vilja träna på är att inte bli rädd för stora hinder, eller tja, jag kanske inte riktigt är rädd men jag tycker att höga hinder är något avskräckande.
Har ni någon speciell "akilles häl" i ridningen?

Upp med blicken Tove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0