10. Tio saker du inte visste om mig

- För ett par år tillbaka var min största dröm att få nobelpris i litteratur. Det stämmer inte längre.
- Jag tycker om att sjunga, och just nu håller mina kompisar på att övertala mig att sjunga på skolavslutningen men jag tycker det är pinsamt, har dock inte scenskräck.
- Jag vill bli fastighetsmäklare och i framtiden ha ett eget företag med hästanknytning.
- Mina favoritämnen i skolan är alla språkämnena, samt geografi.
- Jag har mina perioder då jag är helt inne i något, till exempel en tv-serie, en bok, en film eller något liknande. Just nu är det Harry Potter!
- Jag och min mamma har fött upp kaniner.
- Jag har haft tre hästar, en c-ponny (foder) och två d-ponnyer (London & Amoure).
- Jag tycker mycket om att både läsa och skriva
- Jag var hopprädd innan jag hade c-ponnyn på foder. Då var hoppning roligast.
- Jag har alltid drömt om att själv utbilda en ponny, vilket jag gör nu :D

Nu kanske du lärde känna mig lite bättre, eller inte. Vill inte skriva för personliga saker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0