Vad händer ikväll?

Är nu på väg hem från skolan (klockan är halv åtta) och sitter på pendeln. Mamma ska hämta mig på station. Idag har Linda hopptränat. Hon ska nämligen tävla på söndag! Så himla kul så därför får hon rida lite mer den här veckan.
Jag red väldigt mycket förra veckan och går i skolan alla dagar till typ åtta så jag tycker det är lite skönt att inte behöva ta mig ut till stallet.
Jag ska dock rida ut och busa med Yngve på fredag. Sen på lördag ska jag försöka rida ut igen efter luciaträningen till stallets julshow. Sen på söndag blir det tävling

Här är en bild på Yngve och Linda då de tävla sist.

//Amanda och Yngve


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Skulle inte ni avsluta tävlingen om shabraket den 15? November eller något sånt? =)

2011-11-16 @ 21:08:03
URL: http://kajssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0