Uteritt och Julshow träning!

Idag så red Linda ut med Yngvis. Jag följde med och gick bredvid. Hon red den längre varjanten av Gällstarundan. Det blev mest skritt men Linda travade på och galopperade även. Jag fick springa typ ganska MYCKET. Var helt genom svettig men Yngve och Linda tyckte det var kul. Det var i alla fall väldigt härligt ute.
Väl tillbaka red vi till ridhuset och gick igenom lucia tåget. Gick bra faktiskt, jag sjöng på för fullt. Sen skulle vi träna Kadrilj. Idag red jag bredvid Linda med Facette och det tyckte Yngve var VÄLDIGT kul. Han blev totallt kär i Facette och trodde han var en hingst. Han skuttade omkring lite och flög runt så jag bad Linda Nyberg hoppa upp och rida igenom programmet. Då skärpte han sig och jag red programmet sen igen och då gick det bättre. Men han kunde inte låta bli att gnägga haha. Alla skrattade verkligen, riktigt kul.
Låter som han gick jätte hårt idag men Kadriljen var bara lite lätt trav och Lucia var att stå still i 20 minuter. Linda red också väldigt lätt ute!
Imorgon blir det SIHS HELA dagen! Är astaggad. Dock lite ledsen att jag inte får ha med mig systemkameran! Ska blogga med telefonen!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jätte fin blogg! kolla gärna in min har frågestund för första gången på min blogg! så passa på att ställa en massa frågor! . den håller på 28/11 - 1/12 :D

Kom igen nuu!



http://lovisaketerlins.blogg.se/2011/november/fragestund.html#comment direkt till frågestunden :D

2011-11-28 @ 20:34:48
URL: http://lovisaketerlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0