Tove svarar del 1

Lisa:
Har ni tävlingsambitioner allihopa och vill "komma någonvart" eller rider ni för stunden (för att det är kul just nu)? :)
Självklart har jag tävlingsambitioner, men de kanske inte är särskilt höga. Jag tycker att ridningen är rolig och det är roligt att tävla, men jag tycker även om allt pyssel runt omkring. Jag vill inte tävla några jätte höga klasser, sådana ambitioner har jag inte, men jag vill komma så långt jag kan :)
.
Linn:
Vad använder ni för hjälmar? :)
Favoritmärke på hästgrejer? :)
Jag har en Lamicell Master, jätte bekväm och sitter perfekt. Favoritmärket är bland annat Schockemöhle, men tycker även om en hel del från Scapa och en del från HV-POLO.

Sofia
Hur hög är Amoure?
Drygt 145 cm, men väldigt kraftig är han allt :)
.
Alexandra
Hej! Brukar ni rida med Hackamore? Och fungerar era hästar bra med det? :D Kram!
Jag red en hel del på hackamore på London, som omväxling från bett. Jag tycker att det fungerade bra, han lyssnade bra på det och blev inte lika "på" som han ibland blev på bett. Men man får själv tänka mycket på att inte ta för mycket.

Vad använder ni för kamera till era bilder? Jättebra och fin blogg! :)
Jag har en Nikon D5000, och två objektiv, ett standard Nikon 18-55mm och ett Sigma 70-300mm, jag använder främst teleobjektivet. Jag tycker att det är en helt okej kamera, det blir bra bilder i alla fall :) Tack!
.
Irma
Vad är det bästa med era hästar? :)
Det är en svår fråga. Men jag tycker verkligen om att Amoure alltid är så pigg och glad! Han är också väldigt mysig och social, vill vara med överallt. Han har även ett otroligt förtroende för mig vilket jag tycker om! Listan skulle kunna bli lång men vi nöjer oss så.
.
Resten av svaren kommer snart :D

Kommentarer
Postat av: Ebba Eriksson

sv ; ja mina bruna tretorn finns kvar! är du sugen? :Dkramis!

2011-11-23 @ 11:45:28
URL: http://stylegeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0