Sämst uppdatering från min sida

Som rubriken, det har varit väldigt dålig uppdatering av mig senaste dagarna.. Tror att jag inte uppdaterat på hela veckan! Men den här veckan har jag praktik på Solna ridskola, jag börjar klockan 08.00 och slutar 17.00, när jag kommer hem åker jag direkt till Space, och efter Space åker jag hem, äter middag och sover. Haha så finns ingen tid för att blogga. Nu skulle jag egentligen behöva sova istället för att blogga, men jag behövde ge ett livstecken på bloggen,hahaha! 
I måndags fick Space vila, i tisdags (igår) red jag 45 minuter i ridhuset, hon var jättefin men det var lite svårt att få plats då vi var åtta(!) stycken som fick dela på halva ridhuset. Det var en tjej som hade lektion på ena halvan, så vi fick samsas om andra halvan. Idag har min tränare hopptränat Space för Eva, dom var superfina! Kommer ladda upp ett videoklipp från hoppträningen på dom två nåndag under veckan :) Nu ska jag sova,godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0