Ridpass idag!

Har inte ridit seriös dressyr på ett tag så det blev det idag med nytt schabrak och lindor! Så himla snyggt! Plus att jag hade ett ridtäcke som matchade! Wiho.
Idag tränade jag först på mycket skänkelvikningar och framdelsvändningar med 10 meters volt i slutet. Gick jättebra faktiskt! Och idag sköt han inte upp huvudet en enda gång. Dock krävde jag inte att han skulle gå i en perfekt form. Sen tränade jag bland annat ökad trav och mycket galopp. Superfint! Allt gick jättebra. Han hade mycket energi vilket är super för då har han mycket drivning bakifrån.
Så i stort sätt var hela passet jätte bra!
Schockemhöle wiho!
Första är ökad trav andra är galopp

Kommentarer
Postat av: Alice ;)

Försök slappna av i händerna och fötterna. Du sitter just nu och ''skrapar'' sporrarna i magen och vickar frenergiskt med händerna. Försök hitta lite balans i sätet för just nu hoppar du upp och ner :P

Kram påre!

2011-12-01 @ 17:59:25
Postat av: Alice igen

Och så sitter du i stolsits :)

2011-12-01 @ 18:00:28

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0