Fredag 11/11 - 11

Idag red jag i en timme i mörkret på ridbanan. Jobbade mest i galopp idag faktiskt! Det tyckte både jag och Space var riktigt roligt. Och det behövdes. Lilla ponnyn måste få göra av med sin energi,haha! Hon behöll faktiskt samma samlade galopp på fyrkantspåret som på volterna jag gjorde. Har märkt skillnad på ponnyn, hon har blivit så mycket finare! Vissa stunder är hon riktigt lätt i handen.
Imorgon ska jag följa med mina kompisar när dom ska hämta hem sin ponny! Deras ponny ska stå på Grana :D Senare under dagen ska jag på julshowsmöte. Och sen tror jag att jag och Space rider ut.
Här kommer bilderna från dagens ridpass som Sara fotade. Dålig kvalité,men hon fotade i mörker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0