Frågor och planer

Vad roligt att ni ställt en massa frågor i frågestunden, ska bli riktigt kul att svara sedan! Fortsätt ställa frågor ska ni förstås också göra HÄR.
Det börjar dra ihop sig till första hoppträningen med Amoure, eventuellt blir det redan på onsdag, men isåfall är det mer markarbete för Tusse (Kristina Ekman) som jag tränade mycket för på min förra ponny. Annars blir det onsdagen efter (16/11) för Eva Bengtsson.
Jag ser verkligen fram emot det! Sedan har jag faktiskt planerat in en liten tävlingsdebut om ett par helger, men det går nog inte riktigt att kalla det tävling, men en träning på att åka ut :)
Sen börjar vi träna fälttävlan i vår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0