Dagens ridning!

Idag åkte jag direkt efter skolan till stallet. Var där runt 13.00. Tog in hästen som var snäll och borstade av honom och fixade innan jag red ut själv! Red faktiskt utan jacka! Hade dock halsduk och två tjocktröjor istället. Red Gällsta rundan. Han är så lugn och snäll då man rider själv! Han blir helt annorlunda när man rider med andra men han var super idag! Vi skrittade mest men blev en del trav på grusvägen. Då jag klar och skulle hoppa av kom Tove och frågade om jag ville hänga med ut! Varför inte haha, jag hade bara ridit typ 40 min mest skritt och jag tänkte det var bra för honom att komma ut och röra på sig!
Vi red i skogen en halvtimma så det blev mestadels klättring och sånt idag plus lite trav. Sammanlagt red vi 1 tim 15 min! Yngve var nöjd och han fick stå kvar inne och mumsa på sitt intagshö.
Mamma ska åka till stallet nu och rida Hebbe så ska be henne kolla Yngvis

Hade samma outfit och red samma runda (förutom västen) idag! Bilderna är från några veckor sen.
Fick faktiskt feber idag i stallet. Kände av att en förkylning var på G i morse och fick huvudvärk på tåget. Därför tog jag det ganska lugnt idag. Imorgon blir det luciaträning så får hoppas jag jag mår bättre då! Nu blir det att vila.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Ställ gärna en fråga till mig i min frågestund: http://ourweekday.blogg.se/2011/november/fragestund-med-mig-emelie.html!

Alla som ställer en fråga blir länkade, så fråga på ;)



Kram!

2011-11-18 @ 20:35:20
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0