Dagens pass

Idag red jag ett 50 minuters pass på Amoure.
Han var väldigt pigg, haha! I början, på ovalen/slingan kunde han galoppera lugnt, gjorde fina fattningar och så vidare men efter ett tag blev han så laddad så jag kunde knappt fatta galopp.
Men jag kan verkligen inte bli arg på honom, han tycker ju bara att livet är så roligt!
Men i alla fall så var det så att så fort jag rörde med honom flög han iväg i traven, så det var lite svårt att göra en ordentlig galoppfattning. Men jag avslutade med lite fattningar på ridbanan där han var lugnare. Det gick bra men mot slutet var han ganska trött.

Amanda fotade lite när jag var på ovalen så de bilderna kommer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0