Början av frågestunden med Amanda

Amanda svarar:

Lisa:
Har ni tävlingsambitioner allihopa och vill "komma någonvart" eller rider ni för stunden (för att det är kul just nu)? :)

Svar:
Oja haha. Jag har nog tävlingsambitioner och ibland kanske för höga. Vill helst att det ska gå fort. Men med Yngve ska jag ta det lugnt. Nu i höst startar vi någon pogramridning och klubb kanske och till våren startar vi lokal. Att komma någon vart om det betyder att bli Jan Brink så tror jag inte det, men jag vill så klart komma så långt jag bara kan! Och så långt Yngvis kan ta mig men det får ta den tid det tar!


Linn:
Vad använder ni för hjälmar? :)
Favoritmärke på hästgrejer? :)


Svar:
Jag använder en John Whitaker hjälm. Favorit märke är nog Schockemöle! Men gillar inte den nya loggan! Annars tycker jag att Kingsland har sjukt mycket snygga grejer, speciellt till ryttaren. HV Polo har mycket snyggt till hästen, men vissa saker är också gräsligt fult!


Sofia:
Vad är Yngve för ras?:p

Svar:
Yngves mamma är halvblod och arabiskt fullblod! Då Yngvis kom till Sverige från Holland låg han i sin mammas mage som ingen viste om. Så en hingst hade tagit sig in i hennes hage och gjort henne dräktig. Så pappan är okänd! Men jag skulle tänka mig att han är en häst (hans mamma är D ponny) och ganska nätt av sig.

Yngve och hanns mamma Tashmiray van the Fairplay
Alexandra
Hej! Brukar ni rida med Hackamore? Och fungerar era hästar bra med det? :D Kram!

Svar:
Nej har inte prövat det, men tror det skulle fungera bra!
px;">
Hannah
Vad använder ni för kamera till era bilder? Jättebra och fin blogg! :)

Svar:
Tack! :D
Jag använder en Nikon D300 och objektivet Sigma 70-200 2.8! Sjukt bra kamera och objektiv! Sen använder jag mig av min digitalkamera Panasonic för film och lite enklare bilder.

Kommentarer
Postat av: Ronja

SV: Det är lugnt :) har också mycket att göra så förstår :p men det blir jätte bra!

2011-11-23 @ 08:19:38
URL: http://fjordfantast.blogg.se/
Postat av: Rebecca - Min Fotoblogg!

älskar objektivet! har ett tamron 70-200mm 2,8, riktigt nöjd!

2011-11-23 @ 13:41:13
URL: http://rebeccatengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0