Bilder från idag!

Red ut med Jennifer och Juni! Vi red Gällsta rundan, tog väl typ 35/40 minuter. Vi skrittade mest och travade lite. Yngve var som vanligt lite pigg och spänd ute. Han ville nig helst bara busa men han tyckte det var skönt att komma ut! Jag red igenom programmet en sista gång i ridhuset. Första gången gick det inte så bra, hästen gick JÄTTEBRA men jag glömde ridvägarna, inte bra Amanda. Men sen red jag en gång till och skärpte mig och då gick det suveränt! Så himla kul! Tror vi kan ta oss igenom det på söndag!
Väl inne mockade jag då Yngve stod i boxen, det tycker han är så mysigt<3
På bilderna ser det väldigt mörkt ut men vi klarade oss faktiskt undan mörkret och kom in innan det hunnit blivit mörkt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0