Sims 3 Djurliv

Jag vet inte hur det är med er men jag har spelat sims sedan jag visste vad en dator var. Jag har haft alla spelen och spelat tills jag inte kunnat se mer en små gubbar framför mig.
Dock har jag inte spelat på typ två år haha, blivit stor <'3
MEN Linda, min lilla syster sa att det kommit Sims 3 Djurliv med HÄSTAR och massor med andra djur. Nu kan man bygga sitt egna stall/stuteri, föda upp hästar, styra hästarna, välja form, färg och ras och mycket mycket mer! Man kan tävla, hoppa, rida ute! Åh helt underbart! PLUS det kostar bara 299 kr! JAG DÖR och jag kommer önska mig det i julklapp!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej :) Sööta hästarna va, man kanske skulle skaffa det iaf xD



Har inte fått schabraken än så undrar om du skickat de än eller om det blivit nåt fel med posten?

2011-12-08 @ 14:49:16
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0