Ridpass idag!

Det gick inte så bra som jag hade hoppats. Han var seg och vinglig. Dock var inte huvudet uppe i luften och galoppen fungerade finfint! Han galopperade på flera varv på volten vilket han inte kunnat göra tidigare. Så det var väl positivt. Jag fick nog bara en dålig inställning då vi kom in i ridhuset och han var lite galen, tittig och hoppig. Blev lite trött på honom då. På senaste tiden har han varit väldigt tittig vilket jag inte alls gillar, hoppas det försvinner snart.
Imorgon ska han få sin julklapp och Linda ska rida ut en sväng barbaka, jag hänger på med hundarna!
Vi har i alla fall pyntat hela huset känns det som nu, och granen är klar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh min häst har varit exakt likadan senaste tiden, han brukar alltid vara den lugna snälla som verkligen inte bryr sig om något, och nu i typ två veckor har han verkat så rädd och stressad för minsta lilla! Jättejobbigt och vet inte vad jag ska göra åt det :((

2011-12-23 @ 22:26:11

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0