Lite uppdatering!

Igår, haha tror jag och Tove tänker lika ibland, så släppte jag Yngve i ridhuset jag med. Måste ha gjort det typ en timma innan Tove kom dit!
Han blev helt galen och tyckte det var hur kul som helst! Men mer om det sen. Jag filmade massor men min kamera sladd är borta jag jag kan inte ladda upp bilder från digitalkameran, det är även därför alla grejer som jag köpte på horse show inte har kommit upp på bloggen! Jag kan helt enkelt inte ladda upp dem! Men det kommer snart.
Idag har inte jag varit i stallet utan min lilla syster.  Hon red barbaka i ridhuset (: Jag körde dock och hämtade henne och passade på att gå ut med hundarna runt stallet. Yngve fick massor med pussar från mig också så klart!

Kommentarer
Postat av: Erin

Sv: Han kommer förhoppningsvis på lördag! :D

2011-12-08 @ 23:10:25
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0