JULLOOOOOV!

Äntligen säger jag bara! Firade in jullovet med en härlig snögalopp!
Red först halva Gällsta rundan, första gången själv (: Han var duktig men dock något spänd så skrittade mest, men det blev även lite trav på de sträckor där det inte var alldeles för halt.
Sedan red jag på slingan. Där var han både lugn och avslappnad vilket var väldigt skönt! Galopperade runt en del, vilket vi båda tyckte var super härligt! Märkte dock att Amoure tyckte att det var lite jobbigt, men han kämpade på bra!
Beestakompiisar, Oscar & Amoure

Kommentarer
Postat av: Noomie

Gud så härligt med snögalopp! Jag vill ta en med min polle med, dock är det mest riktig kramsnö ute, så det blir inte riktigt samma sak. :(

Jättefin blogg måste jag säga!(:

2011-12-22 @ 22:11:26
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0