Idag har Frida ridit!

Idag var Frida med mig till stallet. Jag och Frida har gått i samma klass sedan ettan och nu går hon på Berga! Hon har en egen häst och en på foder!
Jag red först. Han var trevlig, dock lite seg men jag var nöjd med honom. Tränade mest att få i gång honom och red några ökningar vilket han gjorde super bra. Känner att det jag måste fokusera på är att hitta en jämn takt i ridningen. Han blir lätt ojämn då han är seg.
Sen red Frida. Hon red på längre tyglar för att känna av honom först. Hon fick rida honom mycket framåt och mot slutet red hon mycket galopp! Det gick super enligt mig.
Bildena blev inte så bra, Det är väldigt mörkt i vårat ridhus. Vi har bara lampor i mitten av taket och dessutom hade jag för låg iso på kameran kom jag på nu efter.
Skrutten i nya tränset!
Lyfta på benen kan han
Och så var det Fridas tur! Som sagt, lyfta på benen kan han.

Kommentarer
Postat av: Frida

Mejla gärna dom andra bilderna :D

2011-12-30 @ 01:23:42

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0