Fullt upp idag

Fullt upp idag, hunnit med en hel del!
Sovmorgon, skola, stall, ridit två hästar, intag, hemma hos Amanda och nu är jag hemma hos mig (:
.
Amoure fick ett dressyrpass i ridhuset, han var spänd i början men när han väl slappnar av är han jätte trevlig. Jobbade på ungefär samma saker som i tisdags. Han var trevlig och jag satte även en del krav på honom i galoppen idag, han trampade under sig fint och var avslappnad och fin.
Sedan red jag X-file, ett sjuårigt skimmelsto på 167 cm, henne skrittjobbade jag i 30 minuter. Om man själv är spänd när man rider henne blir hon spänd och blir hon spänd så lättare hon nästan lite i fram och blir aningen studsig i skritten. Bra träning för mig, kändes bra i alla fall :)
Imorgon är det hoppträning på Amoure!

/Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0