Dampponny

Haha, Amoure hade lite damp idag.
Slutar tidigt på onsdagar (varannan) så passade på att rida ut. Red först runt sommarhagarna, men när jag försökte lösgöra honom i skritten ville han vara trava så vi blev lite arga på varandra för att vi inte ville vad den andra ville, haha. Så jag tänkte rida till slingan efter att ha skrittat mest och rida lite mer seriöst. Och då fick han något dampryck och reste sig lite halvt, brallade runt och sådär men det var lugnt sen i alla fall och då kunde jag få igenom honom fint i skritten och traven. Galoppen orkade jag inte bråka med, det tar vi i helgen!
Han verkar lägga in sina små dampryck när han har tråkigt, så knasig han är lillen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får inte rida i sommarhagarna, så länge det inte är en halvmeter djupsnö.. Betet förstörs.

2011-12-15 @ 10:46:38

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0