Om mig, Amanda

Tänkte berätta lite om mig själv! Jag heter Amanda Pellnäs och är född 94. Jag har tre stora intressen, vilket är hästar så klart, foto och musik. Idag går jag andra året på Rytmus musikergymnasiet i Nacka. Där går jag inriktningen piano.


Jag fotar med en Nikon D300 och mitt favorit objektiv är mitt Sigma 70-200 2.8. Jag älskar att ha med den i stallet och ger den oftast till den som står på sidan så de kan fota mig då jag rider. Är också ute på tävling och fotar, så ser mig är det bara att hojta till så kan jag skicka bilder.

Hållt på med hästar har jag gjort sedan jag var sju. Jag är själv inrikdad i Dressyr och det är det jag kommer tävla med Yngve. Själv är jag ganska osäker då det gäller hoppning pga en skada. Men kommer att träna hoppning för jag tycker att de är bra för hästen men också för mig!

Min familj består av Mamma, Pappa och mina tvillingsyskon Adrian och Linda. De är 14 år gamla. Min lilla syster och mamma rider också. Jag har två hundar som är de bästa! Viggo och Lollo. De är nästan alltid med i stallet och springer runt!
Alla bilder tagna av mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0